Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колега Faylin,ако ти се ходи до ИТАЛИЯ,виж какво се предлага там за тия пари:
    http://www.autoscout24.bg/objawi/alf...0%B2-318672928
    И е наистина фейслифт!
    Даже и без пазарлък и с докарването ще ти дойде на 13 хил.
    159 SW 2.4 Jtdm 2007
    156 TS 1.8 1999
    Avensis SW 2.2 D4D 2011

    Comment


    • А бе за мен, не е баш така.......защото ако беше така, състезателните автомобили щяха да ги правят от туристически, като изрежат "паразитите" и сменят софтуера.....а те са с различни бутала, биели, лагери , горивна система и т.н....
      Даденият мотор е заложен за направата му с определените "паразити"...група инженери 1,2-3 години работят над него, изпитват го , тестват замерват и т.н....и след като е влезнал в зададените параметри той влиза в производство....от там нататък се появява баш Майстора, който изрязва "паразитите", бърка и променяна софтуера и ако е баш, баш...го прави по динамичен, ако не...бедна ти е фантазията....и това го прави с познания, а къде са изпитанията, като надеждност и здравина....?...доста жмел работа за едни пари и т.н...
      п.п...според мен трябва да се сменят "паразитите" като дадат фира, а не да се прави изрязване и уж подобряване........логика...то и човек след дадена операция не е същият....

      ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:33 ----------

      Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
      Не,просто КПД-то на сместа/мотора става по-голямо,когато постъпващият въздух е по-богат на кислород,т.е. когато мотора не "вдишва" изгорели газове.Оттам и по-голямата температура на горене,заради повечето кислород.Естествено,прекалено бедната смес води до прекомерно висока температура в цилиндрите и се получават "някои" нежелани неща.Но това категорично не може да стане заради изолиран ЕГР,който се явява паразитна система,която заедно с катализатора,вдига разхода и сваля мощността.
      Тук си противоречиш в самият отговор, или не се изказваш на пълно....

      ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:35 ----------

      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
      Не разсъждаваш правилно, а и се напрягаш излишно. Отдавна има отговори, на въпросите които те тормозят.

      С хубав ремап и премахнати "еко карантии" дизеловите двигатели вървят повече, горят по-малко, нямат толкова лаг и като цяло са по-приятни за каране.

      Минусите са, че загряват по-бавно, замърсяват повече и натоварват трансмисията - съединител, диференциал, карета, полуоски...

      За живота на двигателя не трябва да се притесняваш, ако всичко е направено както трябва. Един дпф и регенерациите му са много по-вредни за мотора и турбото, отколкото един хубав чип и премахнат дпф.
      Хубаво е и ти да се напрегнеш малко..)) защото използваш инфо от нета....а там истината е не доказана, и трябва голямо пресяване....
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • Не само от нета.
        Нужно е само да мислиш логично и ще разбереш кое е вярно и кое не.

        Ти как мислиш? Как ще ти е по-лесно да дишаш? С противогаз(филтър) или без?
        Така е и с двигателя. Всичките дпф-и и катализатори са една тапа за изгорелите газове и мъчат турбото, също задържат и топлина.
        Никаква полза за мотора няма от тях, само екологична.

        А за чиповете, отвори един европейски форум, примерно alfаowner и прочети отзивите на хората. Никой не съм видял да се оплаче от строшен двигател след чип.
        Всички са доволни.

        А за това дето "инженерите са го сметнали" не си точно прав. Защото един и същ двигател(хардуерно) може да се продава с най-различни мощности за различните пазари и нива на оборудване.

        Примерно 1.9JTD 16v CF4 във 147 и ГТ се предлага заводски като 150 и 170 коня.
        Нищо не пречи като имаш по-слабата версия, да си сложиш по-силния софтуер и тя ще си работи както трябва, защото дюзите, турбото и т.н. са еднакви и всичко си е "сметнато и тествано" както викаш ти.

        Така е с всички турбо двигатели. Примерно новия 2.2 дизел в джулия се предлага в 4 варианта на мощност - 136, 150, 180 и 210 коня. Всичките са с еднакви чаркове, само с разлика в софтуера. Взимаш 136, чипваш го на 210 и си караш смело.
        156 2.0TS

        Comment


        • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
          Не само от нета.
          Нужно е само да мислиш логично и ще разбереш кое е вярно и кое не.

          Ти как мислиш? Как ще ти е по-лесно да дишаш? С противогаз(филтър) или без?
          Така е и с двигателя. Всичките дпф-и и катализатори са една тапа за изгорелите газове и мъчат турбото, също задържат и топлина.
          Никаква полза за мотора няма от тях, само екологична.

          А за чиповете, отвори един европейски форум, примерно alfаowner и прочети отзивите на хората. Никой не съм видял да се оплаче от строшен двигател след чип.
          Всички са доволни.

          А за това дето "инженерите са го сметнали" не си точно прав. Защото един и същ двигател(хардуерно) може да се продава с най-различни мощности за различните пазари и нива на оборудване.

          Примерно 1.9JTD 16v CF4 във 147 и ГТ се предлага заводски като 150 и 170 коня.
          Нищо не пречи като имаш по-слабата версия, да си сложиш по-силния софтуер и тя ще си работи както трябва, защото дюзите, турбото и т.н. са еднакви и всичко си е "сметнато и тествано" както викаш ти.

          Така е с всички турбо двигатели. Примерно новия 2.2 дизел в джулия се предлага в 4 варианта на мощност - 136, 150, 180 и 210 коня. Всичките са с еднакви чаркове, само с разлика в софтуера. Взимаш 136, чипваш го на 210 и си караш смело.
          Нещо с топлината, изгарянето и задържането не си наясно....ама аиде...поредният баш майстор...я ми покажи колко са еднакви чарковете на 136 и 210к.с. при Джулия, че ще взема да ти повярвам...
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
            А бе за мен, не е баш така.......защото ако беше така, състезателните автомобили щяха да ги правят от туристически, като изрежат "паразитите" и сменят софтуера.....а те са с различни бутала, биели, лагери , горивна система и т.н....
            Даденият мотор е заложен за направата му с определените "паразити"...група инженери 1,2-3 години работят над него, изпитват го , тестват замерват и т.н....и след като е влезнал в зададените параметри той влиза в производство....от там нататък се появява баш Майстора, който изрязва "паразитите", бърка и променяна софтуера и ако е баш, баш...го прави по динамичен, ако не...бедна ти е фантазията....и това го прави с познания, а къде са изпитанията, като надеждност и здравина....?...доста жмел работа за едни пари и т.н...
            п.п...според мен трябва да се сменят "паразитите" като дадат фира, а не да се прави изрязване и уж подобряване........логика...то и човек след дадена операция не е същият....

            ---------- Post added at 21:35 ---------- Previous post was at 21:33 ----------


            Тук си противоречиш в самият отговор, или не се изказваш на пълно....

            ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:35 ----------


            Хубаво е и ти да се напрегнеш малко..)) защото използваш инфо от нета....а там истината е не доказана, и трябва голямо пресяване....
            Много се тормозиш, все едно, че ще караш тази кола 15-20 години!?156-цата я карах почти 4 години след ремап и затапен егр, и все още я карат без проблем!159-ката вече 1 година и все още нищо и няма, нито дава някъкви признаци за проблем!
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

            Comment


            • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
              Нещо с топлината, изгарянето и задържането не си наясно....ама аиде...поредният баш майстор...я ми покажи колко са еднакви чарковете на 136 и 210к.с. при Джулия, че ще взема да ти повярвам...
              Имаш интернет, търси, чети, мисли.
              И изобщо не те карам да ми вярваш.
              Живей си в собствения свят като искаш, където всички дето се занимават с чипове и ремапи са глупави в твоите очи

              The other 136/150 and 180 hp are all factory-grade downgrades of the 210 version. It also fits all in the tuning story.
              В превод и с обяснение: Проектира се първо най-силната версия и в последствие се ограничава софтуерно, за да попада в различни данъчни и ценови категории
              156 2.0TS

              Comment


              • Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                Много се тормозиш, все едно, че ще караш тази кола 15-20 години!?156-цата я карах почти 4 години след ремап и затапен егр, и все още я карат без проблем!159-ката вече 1 година и все още нищо и няма, нито дава някъкви признаци за проблем!
                Просто спорим.....ни най малко се натоварвам....

                ---------- Post added at 05:20 ---------- Previous post was at 05:07 ----------

                Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                Имаш интернет, търси, чети, мисли.
                И изобщо не те карам да ми вярваш.
                Живей си в собствения свят като искаш, където всички дето се занимават с чипове и ремапи са глупави в твоите очи



                В превод и с обяснение: Проектира се първо най-силната версия и в последствие се ограничава софтуерно, за да попада в различни данъчни и ценови категории
                А бе пич, четеш ми постовете през ред.....за маперите, казах, че са в час с технологиите....щом барат софтуера, но както и да е...едно си баба знае, едно си бае....аз просто се интересувам.......
                И това с джулията много интересно го каза...взимаш най слабият мотор, отиваш на чип и за некви къси пари оп 60- и няколко кончета отгоре.......а другите будали, нека си цакат в магазина за по силната версия с хиляди.....
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • Ех Боби, пак си прекалил с Нешънъл Джиографик и предаванията за космоса с Нийл Де Грас Тайсън.

                  Компютъра на колата е доста далеко от космическите технологии. Какво толкова има да "бараш" по софтуера, няма да го пишеш наново я, задават се някакви минимални корекции на няколко места по картите и тва е. Не казвам че е толкова лесно колкото звучи, иска се време да се обмислят и преценят малко нещата, защото са навързани едно с друго, но общо взето това е принципа.

                  Аз лично като гледам насъсканите жтд на какъв бой търпят, невиждам защо да се притеснявам от някакъв Еку-чип вдигнал 10-15% на автомобил който се движи ежедневно и далеч от максимума на силите си през 90% от времето в което се движи.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • Бобби не се напрягай, сега това е модерно както на времето преместваха прекъсвача на TWIN SPARKa oт 7000 оборота на 7800, изписаха се един куп неща колко е по добре за двигателя, и как била задължителна тази процедура и пазела двигателя,и след време повечето изреваха какъв боклук е TWIN SPARKa

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                      От следва, че като махнем еко карантиите и я засилим увеличаваме температурата на горене в цилиндъра и.....май скъсяваме живота на мотора....?
                      Или не разсъждавам правилно.....?
                      Разсъжденията са ти в грешна посока.
                      Пример ще ти дам.
                      Да кажем мажеш фурната във вас с препарат, за да я почистиш. Стандартно с препарат, който не се загрява. Чистиш я и си щастлив.
                      След това някой ти казва, че може да използваш друг препарат, който обаче се загрява да кажем до 80 градуса.
                      И вместо да чистиш печката на 30 градуса, то я натоварваш термично и започваш да я чистиш на 80 градуса.
                      И в този момент ще се притесниш ли, че си загрял фурната до 80 градуса, при положение, че пилето си го печеш на 220 градуса? Ще я натовариш ли термично при почистването, което би ѝ се отразил на живота според теб в този случай.
                      Е точно толкова натоварваш термично и двигателя, като му премахнеш ЕГР-а в режимите, в които реално се използва.
                      Или по-накратко - в режимите, в които работи ЕГР-а са много ниско натоварени, в сравнение с номинала, за който е изчислен двигателя.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        И това с джулията много интересно го каза...взимаш най слабият мотор, отиваш на чип и за некви къси пари оп 60- и няколко кончета отгоре.......а другите будали, нека си цакат в магазина за по силната версия с хиляди.....

                        Мда. А с бензинката е още по-голяма разликата

                        Двата мотора са 200 и 280 коня. Напълно еднакви, само с разлика в софтуера.
                        Отиваш в някоя голяма западна тунинг компания и даже няма да ти слагат някакъв "гаражен" софтуер, а ще ти сложат оригиналния Алфа софтуер от по-мощната версия
                        156 2.0TS

                        Comment


                        • А бе не е баш така.
                          Да кажем на 210кс дизеляк турбината е по-голяма, радиаторите за охлаждане са по-големи, полуоските са ѝ по-големи, дисковете са по-големи...
                          Не е баш само един софтуер, както се опитваш да го изкараш.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • Дисковете са ясни, а най-голямата разлика е , че е 4х4 най-мощната версия.

                            Но турбини, дюзи, бутала, биели са еднакви.
                            За радиаторите не съм чел, не мога да кажа.
                            156 2.0TS

                            Comment


                            • Страшни сте.....незнам в Фиат, как не знаят за вас..)

                              ---------- Post added at 16:24 ---------- Previous post was at 16:22 ----------

                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              Мда. А с бензинката е още по-голяма разликата

                              Двата мотора са 200 и 280 коня. Напълно еднакви, само с разлика в софтуера.
                              Отиваш в някоя голяма западна тунинг компания и даже няма да ти слагат някакъв "гаражен" софтуер, а ще ти сложат оригиналния Алфа софтуер от по-мощната версия
                              Ти докъде е докара с твоята бензинка...май имаше тема там в ония силният раздел......

                              ---------- Post added at 16:26 ---------- Previous post was at 16:24 ----------

                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Разсъжденията са ти в грешна посока.
                              Пример ще ти дам.
                              Да кажем мажеш фурната във вас с препарат, за да я почистиш. Стандартно с препарат, който не се загрява. Чистиш я и си щастлив.
                              След това някой ти казва, че може да използваш друг препарат, който обаче се загрява да кажем до 80 градуса.
                              И вместо да чистиш печката на 30 градуса, то я натоварваш термично и започваш да я чистиш на 80 градуса.
                              И в този момент ще се притесниш ли, че си загрял фурната до 80 градуса, при положение, че пилето си го печеш на 220 градуса? Ще я натовариш ли термично при почистването, което би ѝ се отразил на живота според теб в този случай.
                              Е точно толкова натоварваш термично и двигателя, като му премахнеш ЕГР-а в режимите, в които реално се използва.
                              Или по-накратко - в режимите, в които работи ЕГР-а са много ниско натоварени, в сравнение с номинала, за който е изчислен двигателя.
                              Ебати и пимерите....аз като набухам яко дърва на камината и отворя клапата на комина и жалузите за втздух....кво стаяа знаеш ли...?))
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment


                              • Имаше една холандска тунинг фирма която беше от първите туниговала бензинова джулия.

                                По техни думи 200 и 280 коня е една кола.Бяха също казала, че това ще е само първите 8 месеца до 1 година и след това фиат предвиждат да има промяна и на 200-те коня да се слага по слаба турбина.

                                Ето ги за Джулия:

                                http://www.giuliaforums.com/forum/28...-promised.html

                                https://www.squadra-tuning.nl/chiptu...-romeo/giulia/


                                За 159-ка, демонтиращ се чип тунинг за "печка":
                                http://www.novitec-sportiva.com/en/3...errail-5?c=155



                                Има поне още 2-3 фирми из нета, ама не ми се търси.Който се интересува да дири.
                                Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 20:48.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X